lørdag 16. juni 2007

7000 bier utenfor inngangsdøren!!








Midt på dagen i dag så jeg plutselig ut gjennom kjøkkenvinduet og fant svææær sverm med bier. Jeg fikk sjokk!!!
Jeg har aldri i mitt liv sett så mange bier på en gang før... det var sånn at jeg vil påstå det var farlig å gå ut døra.

Etter en liten stund så roet det seg og jeg trodde de hadde dratt hjem igjen.. men nei....
Inni naboens tre, som forøvrig er sånn 7 meter fra døra vår, var stammen dekket av bier!!! Tett i tett!
Vi ringte etter birøkter som kom innen ganske kort tid, og han jobbet på spreng for å fange dem i en treboks.
Han estimerte det til ca 7000 bier *sjokk*
Nå står treboksen der ute med en fanget dronning innabords for å lokke til seg alle biene.
Røkteren komemr tilbake i ellevetiden i kveld for å hente den.. da sover e nemlig :-)
Snakk om spooky opplevelse midt på en lørdag!

1 kommentar:

Heidi sa...

oiiiii!

Det måtte vært litt skremmendespennende opplevelse!