mandag 18. oktober 2010

Min spede start… bilder fra i sommer

Disse bildene tok jeg i sommer, før jeg fikk meg lightroom og photoshop.
Bildene er rimelig ubehandlet, men jeg liker dem veldig godt.
Det er noe eget med de aller første forsøk hvor man knapt vet hvilken knapp man skal trykke på.. Minner!
Enjoy or laugh, it’s up to you… Smilefjes som blunker

DSC_3568
Dette bildet er magisk… her trengte jeg kun gjøre det svart hvitt. Resten er det lyset og skyggene som gjør helt selv.
Herlig sommerstemning, utforskertrang og barnslig uskyld.


DSC_3307
2 timer i bilkø kan være uhyre kjedelig.. da er det deilig med musikk i bakgrunnen, solbriller, nedrullet vindu og 17 tenåringstanker snurrende rundt i hodet på en gang.. de kan bare bli deilige hverdagsdrømmer skjult bak mørke,svenske solbrilleglass, like ferske som dagen – og sommeren.


DSC_3704
We are all superheroes! On the top of the world! This is heaven!

Bildet er tatt på toppen av Operaen, på dagstur I Oslo.


DSC_3847
Man ER gift med en gal mann med mye selvironi og mye hverdagshumor.
Man tar ikke kjedelige rett opp og ned bilder forran Norges mest fotograferte bygning.. Jeezez det er kjedelig.
Man HOPPER!


DSC_3158
Ingenting er så deilig som ett stort glass iskald melk I den varmeste sommersolen.
Små barnehender som knapt når rundt glasset, slurpende 3-åring og mange deilige minner fanget på ett stykk digitalt foto.


DSC_4484
Søskenkjærleik på sitt beste.
”Kom og sitt inntil meg så skal jeg passe på at du ikke faller ut Alea”
*snyyyt*

Bildet tatt i Tivoli i København i sommer.


DSC_4666
Drømmende, nydelige øyne midt i drømmende nydelig gutt.
Hva tenker du på kjæreste lille gutten min?

Ingen kommentarer: