lørdag 14. februar 2009

Twin Peaks og mimrestund..

Inne på ett forum jeg vandrer på åpnet det seg en diskusjon om en gammel serie som virkelig vekker følelsesmessige minner hos undertegnede.
Jeg blir faktisk litt redd bare jeg ser dette bildet:



Hør musikken... jeg blir 14 igjen med en gang.... peeweee!




Husker du? *grøss*

Det var serien jeg elsket og hatet.. elsket fordi den var så fantastisk spennende; hatet fordi den.. ja.. var så fantastisk spennende.
Vi telte dager MELLOM hver episode, og vi slet med å sove ETTER hver episode.

David Lynch's TWIN PEAKS.


Det er en mulighet for at denne mannen... den altoppslukende fryktelige horrrifying BOB, er årsaken til at jeg per d.d faktisk elsker grøssere, psykothrillere og sinnsyke skrekkfilmer....


bare ikke helt alene...... muhaha...



Let's go through the memory lane:

Den vakre, men virkelig døde Laura Palmer.. *snufs*


This guy makes me freece...


Slu og vakre Audrey


Og damen jeg hadde aller mest sympati med og i mitt stille sinn ønsket at jeg skulle bli 100% lik når jeg en gang ble voksen.. *knis* Jeg vil ikke si at jeg kom i nærheten en gang...


Special Agent Dale Cooper & Sheriff Harry Truman.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tar med DVD'en i helga. ;)

Shamu sa...

Good!
Så kan jeg få bli litt nostalgisk på en lørdagskveld.
Gleder meg! :-)