søndag 15. februar 2009

Vår egen lille Ninja

HPIM2063HPIM2061

Vår lille minimann måtte ha nytt kostyme siden det nærmer seg karneval i barnehagen.
Alle kostymene i kostymeskuffen er for små til ham, hvis man ser bort fra prinsessekjolene etter storesøster.

Jada, jeg syr jo... men når det gjelder kostymer så syns jeg ikke det er så givende å sy det... bad mama!

Anyway... når lilletass kom på lekebutikken og fikk velge kostyme, så hoppet han rundt av glede og iver.. så jeg tviler på at han hadde blitt noe gladere av ett hjemmelaget ett.. hehe..

Han valgte bort spiderman og superman, og endte opp med Ninja Turtles. Måten han uttaler navnet er helt fantastisk og ubetalelig, men kan ikke gjentas med bokstavtekst her.. det må høres.. haha..

Nye bilder kommer etter karneval på fredag, da skal han nemlig av gårde sammen med sin løve av en lillesøster.. hun er skummel og perfekt som Nala.

3 kommentarer:

Lasse Nordvik Wedø sa...

Et fantastisk kostyme. Nå fikk jeg flashback til barndommen, og den første TMNT filmen som ble vist i Norge :D

Anneline sa...

Nå har jeg fått lest meg opp litt i bloggen din, og gud så store og skjønne barna dine har blitt siden sist :smelt:

Nå som jeg har så mye tid, skal jeg få fulgt med litt her, og det skal bli så koselig!!

Håper alt er bra med deg vennen,¨

stor klem fra meg

Anonym sa...

Denne Turtlesen var jo bare super kul - tror nok lillegutt her i huset hadde likt en slik :-)