søndag 1. august 2010

2 favoritter jeg har glemt å vise

DSC_5009

Det første bildet her var egentlig ett mislykka bilde, trodde jeg. For min kjære datter blunket jo.
Det er da man ser hva øyeblikkene kan gi oss. Det som skulle vært slettet ble ett av de man ble mest fornøyd med. sært men ekstra moro.
Jeg syns Cathrine er aldeles nydelig her, dessuten er det masse stemning i bildet. Liker også effekten av vind i håret og de dramatiske skyggene. JEg er og blir en dramaqueen som liker ytterpunktene.

Bildet har blitt ett av mine favoritter, håper du liker det også. :-)


DSC_5031
Dette bildet er ikke tatt av meg, men av min kjære Benny.
Han knipset og knipset mens jeg prata, og jeg ble mer og mer irritert. Det kunne jo ikke bli noe bra av alt det sludderet han klarte å fange, ymse grimaser og irriterte blikk.. haha..
MEN, så er det noe med å se muligheter. OG da jeg fikk croppet dette bildet, tatt bort deler av oppgitt munn osv… så fikk jeg frem, syns jeg, en sart stemning.
Av og til er det like moro å bearbeide bildene som å ta dem.
Takk Benny for at du bidro til at jeg lærte meg å se muligheter i ikke vellykka bilder. Klippklipp! Yey!

Ingen kommentarer: