søndag 1. august 2010

Hva titter de på?

Funny pointing2

Enda ett bilde fanget i fotostudio i Danmark.
Jeg elsker de dramatiske fargene! Jeg er nok ingen lys og tander fotograf, MEN alle kan ikke være der heller. hehe… 
Morsomt er det jaffal å forske og lete og teste ut hva man liker av uttrykk og stiler.
Dette er helt klart MEG! Håkkei, ikke på bildet da… modellene er min alltid så vakre mann og min bedårende og nydelige datter. Jeg er så utrolig heldig!! Fine familien min. *snyyyt*

Vi hadde en diskusjon meg og min mann angående finish på dette bildet, og jeg endte opp med å høre rundt på nett hva som ble best.
Jeg fant vel ut underveis at min kjære hadde rett. Dette ble favoritten.

- Hva syns du? Klart eller kornete finish?

Opprinnelig førstevalg, med litt avisprega look over seg:
Funny pointing

1 kommentar:

Berna Marie sa...

Jeg likte det klare bildet best. De begge er så full av liv og glede, og klarheten i bildet er med på å understreke og forsterke det, synes jeg:)