onsdag 14. mars 2007

Aleas Kårny




Nathaniel har jo en (ehh... 6 stk) bamse fra Ikea som han ikke klarer seg uten. Den er med over alt og det går ikke ann å sove uten jaffal.

Vi fant ut at Alea også må ha en slik sak. Det er trygt og godt og bidrar til raskere ro hvis den lille er lei seg, syk eller trøtt.

Vi kjøpte da 5 stk rosa bamser (kjekt å kunne vaske uten at det blir fullstendig krise.. samt at muligheten for å miste på tur jo er til stede..), så nå har vi reserver.

Her har hun funne den for første gang og koser, spiser og drar i den.

Vi krysser fingre for at den blir "riktig" etterhvert.


PS - Vi trenger navneforslag til den rosa saken. alle forslag mottas med takk! :-)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg synes vi skal gjøre det enkelt og bare kalle bamsen "Rosa"

Shamu sa...

Eller Pinki? :-)

Trenger flere tips!

Shamu sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cathrine sa...

Så gøy! :D
Råååååååsa. Kommer ikke på noen gode forslag, men skal titte innom om det slår ned noe.

Digger de kule Ida T klærne pappan kjøpte i Danmark!

Shamu sa...

hihi... Jeg elsker de heldraktene... vil bare ha flere!!
Nå skla jeg lære meg å sy skikkelig, så skal jeg bestille noen bomulls stretch stoffer fra S&S og se om jeg klarer å sy en heldrakt.. DET hadde vært noe! hihi

Cathrine sa...

Det hadde vært skikkelig kult!
En brun snekkerbukse med sleng ;)

Shamu sa...

Brun snekkerbukse med sleng står definitivt på programmet ja! :-) Det har jeg sååå lyst på!
Leter etter brune baby jakker jeg da.. men det finner jeg ikke.. og det skal jeg IKKE sy... høres så vanskelig ut med jakke rsyns jeg. hihi

Shamu sa...

Ser ut som om bamsen får navnet Pønky :-)

Heidi sa...

Jeg syns bamsen kan hete Heidi jeg. Fantastiks flott navn på en rosa bamse =)

Eller Trulte!

Eller Myrthel. D er et navn jeg plutselig kom på i går. Egentlig ett utrolgi søtt jentenavn.

Myrthel.

Fint ja.

Shamu sa...

Vi tenkte å kalle opp Uglyen etter deg vennen... siden det var du som kjøpte den for oss... hadde ikke det vært koselig? :-)
Den går allerede under navnet "Heidi", og da kan jo ikke "kårnyen" også hete det... så den blir hetende Pønky... hihi...

Cathrine sa...

Uglyen skal hete Heidi - knegg ;)
den kunne lett misforstås. hehe.

Shamu sa...

Heidi er en vakker jente og uglyen er ultra søt, så det er en fin vri syns jeg! hihi..
OGså er det så koselig at uglyen får navnet etter henne som har fraktet den hele veien hjem til oss (nesten da.. jaffal frem til postkontoret.. haha).

Cathrine sa...

Jepp uglyene er supersøte - har en Moxy selv ;) det var bare morsomt at du skrev "tenkte å kalle uglyen etter deg, vennen" ;) hehe

Anonym sa...

Hehe, d syns jeg er kjempekoselig!!!

Tusen takk for det *klemmm*

Hilsen Heidi. (som ikke gadd å logge inn for å skrive kommentar..haha)