mandag 19. mars 2007

Bærepappa

Lillebror har aldri fått æren av å bli bært så mye. Han ble altfor stor altfor fort, så han fikk ikke gleden av noe bæretøy.
Nå har jeg funnet ut at han faktisk ikke er for stor for Mei Tai.. han kan faktisk sitte i en slik til han er 3-4 år om han skulle ønske.
Vi testet ut Alea sin Mei Tai på lillebror.. og fant ut at jøss.. dette funka!!
Det heter da altså "hest" fra nå av... lillemann likte seg supergodt der!






Har kjøpt stoffer til 2 stk Mei Taier i dag.

En pappa Mei Tai til Nathaniel med panel av tidsriktige Skølls! haha.. det blir stas. Og stropper i ensfarget blå. Skikkelig gutte Mei Tai.

Alea sin nye Mei Tai skal være skikkelig Retro med stor R.. vi skal vises på striten.. haha..

Skikkelige orange stropper og fønki mønstret panel.
Ellers skal det en overraskelse eller 3 på den også, men det må jeg først se om jeg får til før jeg avslører meg... ;-)

2 kommentarer:

Cathrine sa...

Gleder meg til å se hvordan du og hestens mt blir!! :D
Kule stoffer!

Heidi sa...

Tøffe saker!!

Gleder meg til å se!

Du er jo superflinkis! Skjulte talenter, din luring ;)