tirsdag 13. mars 2007

Jeg har sydd MeiTai!!!!


Jeg er bare LITT stolt.. haha...
Kjøpt stoffer på Ikea.. eller det stripete stoffet er opprinnelig ett forkle som jeg har klippet i stykker. Kjøpt på Ikea da.

Laget innsving i panelet etter tips fra PB, og lomme i front for oppbevaring av nøkler, telefon og penger.

Det tok sin tid dette her.. hele 5 timer.. men brukte en del tid på tenking og knoting.. brakk nåla og ødela undertråden bla.. haha..

Benny måtte også trø til som syhjelp.. eller tenkehjelp. Hadde litt trøbbel med hvordan innsvingen skulle være, samt hvor stroppene skulle festes. Men vi er ett godt team vi to! :-)







Alea likte den kjempegodt jaffal!!!

Hun sovna rimelig kjapt i den og sov 2 timer... deilig å sove inntil mamma...
:-) :-)

8 kommentarer:

Cathrine sa...

Du er kjempeflink!! :D
Det er så kos å bære. Jeg gleder meg til å prøve ut mt. Hvordan er det å bruke den i forhold til sjalet?

Shamu sa...

Det er sååå deilig!
I øyeblikket foretrekker jeg MTen faktisk... utrolig kjapt å ta på og av, stødig og god.

HAr du bestilt MT, eller er det den moren din skal lage du venter på?

Heidi sa...

Du er superflinkis!

Så har vi hver vår å bære krabatene på kvadrat da vi kommer!

Whoooopa!

Shamu sa...

Ja, ikke sant!!! Det blir superstas!!!
så kan vi sladre om hverandre inne på tettinntil på "observert" hihi...

Gleder meg til shoppings med deg og ungene!

Anonym sa...

Så kjempe fin Mei tai! Har tenkt å prøve meg selv, men må smale opp litt ro og tålmodighet først, hehe. Legger deg til favoritter, en flott logg du har :-)

Shamu sa...

Tusen takk *j*.. hvem du nå enn er... :-) :-)

Anonym sa...

Ikke meningen å være anonym....
www.heddaogmammaen.abcblogg.no

:-)

Anonym sa...

Ikke meningen å være anonym....
www.heddaogmammaen.abcblogg.no

:-)