torsdag 8. mars 2007

Mine første syprosjekter

Snøggel Bøggel

Her er min første snøggel bøggel til Phil & Teds vogna.

Med VELDIG god hjelp av min gode venn Camilla, så kom vi nesten i mål.

Posen mangler huller til selene, samt snorer til å snøre sammen.


Her oppe skal snorene komme. Når vi snører litt vil den rosa fleecen bak komme litt frem og lage en mer helhet over posen.

Er superfornøyd med første forsøk! *jippi* hih...


Bleiedings



Er veldig inspirert av Smula og PB sine syprosjekter og måtte teste ut en bleiedings.

Er rimelig fornøyd, men lærte meg noen triks i ludo da.

Lokket ble litt for bredt i forhold til selve lommen, og borrelåsen på lommen er litt for lang.. menmen... er man amatør så er man amatør.. haha.

Dingsen tok vel en halvtime å lage, så det var fort gjort i en sving det der!


PS - stoffet er ett av mine flotte prøvestoffer, så neste pose blir muligens litt finere.. hihi..

7 kommentarer:

Therese sa...

Grattis med første syprosjekt! Kjempefin snøggelog bleiepose. Tipper du blir den raceren nå. :-D Laget bleieposer i går jeg og. Ser ut som du har sydd og vrengt posen? Kjøp deg skråbånd så slipper du vrenge. :-)

Klem

Cathrine sa...

Fy flate du imponerer meg! Du er kjempeflink. *bøyer seg i støvet*

Kram!

Shamu sa...

Smula - Joda, jeg har sydd og vrengt.. trodde det var det man skulle jeg... *fnise*

Har fått meg en Stoff og Stil katalog nå, så jeg tipper jeg bestiller meg noe skråbånd.. i mellomtiden blir det nok sy og vreng metoden.

Cathrine - Tusen takk! *rødme*

Heidi sa...

hello :)

her var d tatt frem skjulte kunnskaper ja! Du er jo superflinkis jo!!

jeg syr og vrenger og har skråbånd på bare lokket jeg ..hehe... så det er vel forskjellige måter å gjøre det på :)

Prøvde å ikke vrenge en i går og da tok jeg med søm-monnet alikevel, så den ble litt stoooor..."blånnn"...haha....

Shamu sa...

Vet du PB, det hadde jeg også gjort! haha....
så vi er nok like bånne vi to da!

Nei, skjulte talenter er det jaffal ikke.. det heter stjele ideer! hihi

Monica sa...

Guuuri!! Du er jo bare KANONflink til å sy, da!! Fikk bare kjempelyst til å sette å gang selv!!

Klem fra Monica:)

Shamu sa...

Ta med symaskinen og kom på sykveld da vennen!! :D
Nå må du jo sy deg Mei Tai og vognpose og bleiepose du også! hihihi....