tirsdag 6. mars 2007

De 3 små vimsebarna mine




Joda, vimser får også barn.. og det bruker å gå bra det også... så lenge man er flink til å sette opp huskelister og bruker 7. sans flittig ;-)
I dag er det ett skikkelig D-vær på godt norsk.
Det regner sidelengs og vi koser oss inne.
Nathaniel og jeg har bakt krydderkake og forberedt pannekakelaging.
Alea er litt misfornøyd hva trilletur angår.. så hun har demonstrert ved å kun sove 20-30 minutter om gangen.
Cathrine har kort skoledag i dag, så hun sitter i sofaen og leser Thomas bok for broremann.


Bak regnet skinner sola... så vi er optimistiske.
Kanskje det blir en aldri så liten trilletur litt senere?

8 kommentarer:

Heidi sa...

Så gøy!

Endelig har anita blogg også!

For jeg lov å linke deg på siden min?????????

:D:D:D

Klem Heidi

Cathrine sa...

Hallo!!

Velkommen i bloggenabolaget! :D
Det skal bli gøy å følge med deg og dine nydelige barn!!

Klems

Shamu sa...

Så kos med kommentarer allerede første dagen! :-)

Klart jeg vil linkes til!

Kan jeg linke til dere også? ;-)

Heidi sa...

Du kan affal linke meg :D

Therese sa...

Du kan linke til meg og, selv om jeg ikke svarte da du spurte tidligere (formen er ikke helt tipptopp så jeg lå på sofaen).

Shamu sa...

så kjekt!

Da linker jeg smuleblogger også jeg :D

Anneline sa...

Hei!

Så moro at du også har fått deg blogg!! Så skjønne barn du har *smelt*

Gleder meg til å følge med på dere!
Klem fra oss

Anonym sa...

Så fin blogg du har laget!
Jeg fant linken inne på dagboken din på SM (eller var det NM?)

Tusen takk for svar på PM i dag :)

Ha en fin dag!