lørdag 9. august 2008

08.08.08

Hva skal jeg si, en magisk dato som påvirker folk.

Jeg er litt delt i mine syn på denne dagen.

Negative ting:
  • Min kone ble innlagt med akutt hypoglykemisk anemi.
  • Min sønn ble stukket av en veps i nakken og siden det er folk i familien som er allergisk mot vepsestikk fryktet jeg det verste.
  • Jeg fikk ikke deltatt i min søsters bryllup

Positive ting:

  • Min søster giftet seg.
  • Min kone unngikk mest sannsynlig å få en hjerneskade.
  • Min kone berget mest sannsynlig livet ved å gå til legen denne dagen.

Konklusjonen må jo være at jeg er veldig positiv til denne dagen.... på en negativ måte. Det er så mange tanker som svirrer i hodet og tårene kommer og går hele tiden.

Benny
far, mann og følelsesladet.

6 kommentarer:

Janicke sa...

Hei, jeg er bare en som pleier å stikke innom shamu sine sider og beundre verkene hennes. Denne gangen fikk jeg sjokk! Ønsker all god bedring og masse styrke til pappaen som steller hjemme mens mor er på sykehuset.

En hilsen fra Bergen

Alena sa...

Hei! Stakkars Shamu og familien!! Så mye på en gang da, håper hun blir fort i form igjen. Du må hilse, ikke sikkert hun husker meg meg jeg har kjøpt litt klær fra henne! Klem

Anonym sa...

Dette var skikkelig skummelt!Du må hilse masse til henne og gi henne en goooood klem fra meg! masse god bedring og lykke til til deg og! Det er virkelig tøft når sine kjære blir syke!!Stor og god klem og masse kooooos fra Vibbedille

Anonym sa...

Sender masser av bli bra fort tankar.

Anonym sa...

Dette var ikke noe kjekt, men bra at hun er i trygge hender på sykehuset nå. Sender mange gode tanker og ønsker god bedring.

Anonym sa...

Oi, oi, oi.
Godt Shamu kom seg tidsnok til lege. Sender deg gode ynskjer om at
du snart vil verte betre.