lørdag 23. august 2008

Gratulerer med bryllupsdagen min kjære!

Kjære gullet mitt!
Du får alltid ett kort denne dagen. Nå ligger jeg her i sykesengen og kommer meg ikke på butikken... da blir det en annen variant i år. LoveU!



Tenk, i dag er det 5 år siden vi ble gift!!!
Det er helt magisk å tenke på... årene flyr!

-------------------------------------------------------------


Takk for at du er den du er!

Takk for at du er min aller beste venn, min kjæreste, min gode samtalepartner og min kjære mann.
Takk for at du gir meg styrke og for at jeg også får gi deg styrke.

Takk for at du er en god pappa og reservepappa.
Takk for at du gir meg ro, trygghet, fred, glede, latter og utfordringer.

Takk for at du tror på meg, støtter meg i mine valg, utfordrer meg videre, gir meg tillit.

Takk for at du har tålmodighet og for at du ikke har tålmodighet,
takk for at du er ett menneske med hemmeligheter jeg får lov til å utforske, takk for at du gjør livet mitt rikere!

Takk for at du er den snilleste mannen jeg noen gang har møtt.
Takk for at du trodde på oss fra første stund, takk for at du ikke gav opp.

Takk for at du også har troen på at vi skal bli gamle sammen.
Takk for at vi har en fremtid fyllt med glede.

Takk for at du pushet meg til legen.

Takk for livet!

Jeg elsker deg mer enn du aner, du, min perfekte match, min tvillingsjel, mitt alt.


din Anita... alltid..






6 kommentarer:

LillePhu`s hobby side sa...

eg blei litt rørte av å lesa ka du hadde skareve te din kjære her.....

Anonym sa...

Tusen takk for dine vakre ord, min lille vakre due!

Tusen takk for den koselig stunden vi fikk sammen over et godt måltid på sykehuset.

Tusen takk for alt du har gitt meg.

Din for evig!

annesand sa...

Gratulerer med dagen, begge to!

LilleLeo sa...

Dere er nå skjønne er dere! :hjerter:

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen begge to. Så flott at dere fikk kost dere tross at dagen ikke helt ble slik man kunne tenkt seg. Man må bare gjøre det beste ut av det og det synes så absolutt dere gjorde. :)

(Millis)

annemor sa...

Åh, no er eg så rørt at eg nesten ikkje ser kva eg skriver.... gratulerer så mykje med overstått bryllupsdag!!!!!