onsdag 13. august 2008

Tusen takk

... til mamma
Uten deg her hadde ikke gått rundt for meg. Alle har tilbud seg å hjelpe til, men det at du har overnattet her har gjort livet så mye lettere. Jeg får slappet litt av, du klarer å mate datra vår uten problem. Du hjelper meg å komme meg tidlig opp og får oss ut av huset effektivt. Jeg vet at jeg ikke er så flink til å si det, men tusen takk skal du ha!

... til svigermor
Du har vært til ubeskrivelig hjelp til din datter hver dag, du har gitt henne den støtte, omsorg og kjærlighet som hun trenger i en vanskelig tid. Du er der hver gang vi trenger deg!

... til svigerfar
Du har tatt turen til Stavanger flere ganger og støttet din datter når hun har trengt det så mest i disse dager.

... til stesvigerfar
For at du i disse dager har visst at du føler like sterkt for min kone som om hun var din egen datter. Det har varmet hennes hjerte mer enn noe annet.

... til stesvigermor
For at all omsorg du viser med meldinger og tanker til min kone. Og for at du tok turen til Stavanger på besøk og i tillegg hadde energi til å vaske hos oss. Det satte jeg uendelig stor pris på.

... til svigereks sin kone
Det at kona til en eks kan vise slik kjærlighet til en tidligere eks av mannen sin viser i allefall at jeg har rett. Min kone består av ren godhet og jeg er knapt verdig å være i samme rom som en slik lysende engel. Tusen takk til deg og mannen din og deres fantastiske sønn, for at dere har blitt en del av vår store familie.

... til vår kjære nabo Heidi
For den omsorg du har vist min kone, og ikke minst den måten du har tatt deg av Cathrine, jenta vår, oppi det hele. Du har stillt opp uten spørsmål, og du har gitt henne en ekte trygghet midt oppi vårt mareritt.

... til resten av familien og nære venner
For at dere har stått frem og tilbudt deres hjelp i en vanskelig tid. Vi setter utrolig pris på det. Det er nesten så jeg skulle ønske jeg kunne benyttet meg av den.
For all oppmerksomhet, blomster og gaver, min kjære kone er rørt til tårer.
For alt besøk min kone har fått, som hun virkelig har trengt og satt uendelig pris på.
Vi glemmer ikke dere som har tilbudt å komme på besøk, men som vi desverre har måttet takke nei til pga legens ordre om nødvendig hvile. Min kone er utrolig takknemlig for at så mange ønsker å vise sin omsorg og syns det er sårt å takke nei til dere.


... til alle andre, nettvenner og andre mer ukjente
Det er så fantastisk at det finnes så mange gode sjeler der ute som bryr seg om en nesten for dem ukjent person. Tusen takk for all omsorg dere har vist, tusen takk for alle sms'er med oppmuntringer, tusen takk for alle gaver og mange flere takk for at dere er slik alle sammen! Man skjønner nesten ikke at det kan være krig med så mye kjærlighet i verden.

... til alle blodgiver
For at dere tar turen til blodbanken og gir deres verdifulle blod. Dere redder mange liv. Dere skal vite at vi i Stavanger skulle gjerne takket alle sammen en og en. Så stor respekt har vi for dere!

... til min nye arbeidsgiver
For at dere/min avdelingsleder viser slik forståelse og velvilje i en vanskelig tid.

... til min kone
at jeg får lov til å elske deg og være mannen din, selv om det er hardt å stå på sidelinjen og ikke kan gi deg noe annet enn støttende ord.

Benny

5 kommentarer:

Marita sa...

Dette var et nydelig innlegg. Så fantastiske mennesker dere har rundt dere! Gleder meg til å se Shamu tilbake i produksjon..
Stå på begge to!

Anonym sa...

Ønsker dere lykke til i helgen! Dette går så bra!!

Inger sa...

Sitter her med tårer i øynene og leser innlegget ditt. Godt at det finnes så mange fantastiske mennesker som stiller opp når det trengs. Jeg ønsker dere alt godt!

LillePhu`s hobby side sa...

Du skrive mye rørende her Benny. Sko bare ønska eg va hjemma så eg konne stillt opp enten på den eine eller andre måten for dokk alle enten me å låna de 2 små å ei litt større eller bare komt innom for å sei hei.... Men siden me e vekke på ferie så blir d litt vanskeligt. Men komme sterker tebake... Sende sms me Anita så eg hørte hu hadde fått seg ein liten kjøre tur av deg i dag....

Prøv å slapp litt av i helgå, å kos deg me de små....


STOR klem fra oss begge

LilleLeo sa...

Sitter her med tårer i øynene jeg også, det er sterkt å lese!